Sunday, November 29, 2009

Onboard Video


Ni sebenarnya adalah antara minat saya yang terbaru.... saya baru saja buat link untuk koleksi video klip yang saya upload ke youtube. Terlebih dulu saya nak tekankan bahawa saya dan kawan2 yang terlibat dalam video tersebut sememangnya tidak terlibat langsung dalam sebarang aktiviti salah seperti lumba haram dan sebagainya. Kami hanya enjoy our 'Sunday Ride'. Pun begitu ada sesetengah kawan yang komplen kenapa tak ajak mereka dan sebagainya. Bukan tak ajak, tapi selalunya masa untuk riding ni datang tiba2 dan tidak dirancang. Jadi bila dah nak ON mase tu laa calling2 kengkawan mane yang sempat... he... he... takpe... takpe mane yang tak sempat maybe lenkali kita ride laa sama2 eh...! Ape2hal jangan lupa bagi komen korang kat video clip saya tu ye!

1 comment:

  1. Along aku la Khairil Affandi Muhamad AL Mutakil bilal shah ibni armahum Muhamad bilal shah al haj dibawah segala jajahan takluk nya..AMN, PJK, DPDK, DPDN

    nak buat pertayaan mcm mana tipon ko boleh gesek kat lutut masa ko ambik lap leper mushkil den

    ni lah pertamo kali den dongar tipon kong..

    ReplyDelete